Sıkça Sorulan Sorular
ÜYELİK
Neden üye olmalıyım?
Üye olduğunuzda fırsatlar yenilikler ve kampanyalardan öncelikli haberdar olabilir, size özel alışveriş alanlarından faydalanabilirsiniz.
Parolamı unuttum.
Üye olurken belirlediğiniz parolanızı unutursanız websitemizin sağ üst tarafında yer alan “ÜYE İKONU”na tıklayarak açılan sayfadan “Parolanızı mı unuttunuz?” bağlantısına tıklayarak üye olduğunuz e-posta adresinizi ya da kullanıcı adınızı girerek e-posta adresinize yeni parola belirlemek için gelen linke tıklayarak yeni parolanızı belirleyebilirsiniz.
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Evet. Bunun için “SEPET” adımına geldiğinizde “ÖDEME SAYFASINA GİT” kısmından fatura bilgilerinizi girerek ödemeyi tamamlayabilirsiniz. Siparişlerinize ait bilgileri site üzerinden takip etmemiz için üye olarak sipariş vermenizi tavsiye ederiz.
SİPARİŞ
Siparişimi iptal etmek istiyorum.
Kargoya teslim edilmemiş siparişinizi iptal etmek istediğiniz takdirde “HESABIM” kısmına giderek hızlı şekilde iptal işlemini yapabilirsiniz.
Siparişimi değiştirmek istiyorum.
Siparişinizi değiştirmek istediğinizde bizimle iletişime geçiniz. Üretime başlanmamış siparişlerde değişiklik yapabilir ya da siparişi iptal ederek yeni bir sipariş talebinde bulunabilirsiniz.
Kargo, nakliye ve montaj ücretleri fiyata dahil midir?
Kargo, nakliye ve montaj sadece İstanbul içinde ücretlerimize dahildir. Şehir dışında ise, kargo ve nakliye ücreti 15.000 TL üzeri alışverişlerde fiyatımıza dahildir. 15.000 TL altındaki alışverişlerde şehir dışına anlaşmalı kargolarımız veya ambar firmaları ile “ALICI ÖDER” olarak ürünlerimizin gönderimini sağlamaktayız.
Garanti süresi ne kadar?
Garanti süresi fatura tarihinden itibaren 2 yıl süreyle geçerlidir. Ürün ve ürünün bütün parçaları firmamızın garantisi kapsamındadır. Garanti süresi sona erdikten sonra dahi ürün ile ilgili talep edilen parça vb. ihtiyaçlarınızda makul ücretler karşılığında destek sağlamaya devam ediyoruz.
Siparişini verdiğim ürünü mağazadan teslim alabilir miyim?
Siparişlerinizi Kağıthane - İstanbul mağazamızdan teslim alabilirsiniz.
Ürünlerde renk, kumaş ve ölçü değişikliği yapabilir miyim?
Ürünlerimizin sayfasında mevcut ürüne ait renk kartelası, kumaş seçenekleri ve ölçü seçenekleri bulunmaktadır. Sizlere uygun seçenekleri tercih edip “Renk Seçimi Yapmak İstiyorum” alanına yazarak sepete ekleyebilir, siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
Ürünlerinizde hangi malzemeleri kullanıyorsunuz?
Ürünlerimizin “AÇIKLAMA” kısmında ürünün kendi özelliğiyle ilgili tüm bilgilere ulaşabilirsiniz. Ayrıca bizlerle iletişime geçerek tüm sorularınızı uzman müşteri temsilcilerimize iletebilirsiniz.
TESLİMAT
Teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Elbette. Fatura ya da teslimat adresinde değişiklik talebiniz var ise bizimle irtibata geçiniz.
Ürün teslimat süresi nedir?
Stoklu ürünlerde 2 iş günü içerisinde kargo-ambar firmasına teslim edilir. Stoklu olmayan ürünlerde ise 7 ila 25 gün içerisinde kargo-ambar firmasına teslim edilir. Ürün teslimi süresi ile ilgili detaylı bilgi için bizlere ulaşabilirsiniz.
Ürün teslimi hangi şehirlere yapılmaktadır?
Ürünlerimizin yurt içi ve tüm noktalara gönderimi sağlanmaktadır. Yurt dışı istekleriniz için bizimle mail veya telefon yoluyla temasa geçiniz.
İADE
Ürün iademi nasıl yapabilirim?
Ürünlerin teslim edildiği tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde bizler ile iletişime geçerek onay alma koşulu ile cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Teslim aldığınız ürünü, teslim aldığınız hali ile ve kullanmadan iletilen fatura ile iade ettiğinizde hukuki ve cezai hiçbir yaptırım uygulanmaz. İade edilmek istenen ürünün fatura niteliği kurumsal ise iade faturası düzenlemek suretiyle ürünün gönderilmesi gerekir. Cayma hakkının kullanımı nedeniyle iade; iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı var ise standart aksesuarlarını içerecek şekilde eksiksiz ve hasarsız olmalıdır.
Ürün iadesi onaylandı ama para iadem yapılmadı
İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemi 2 ila 10 gün içerisinde tamamlanır. İade edilen ürün süreci aşağıda listelenmiştir:
- Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
- Ürün iade şartlarına uygun ise 2 ila 10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.
- Ürün iade şartlarına uygun değil ise adresinize geri gönderilir.
İadesi yapılan ürünün tutarının kartınıza yansıma süreci bankanızın iade politikasına bağlı olarak 2 ila 10 gün içerisinde değişmektedir.
Kırık/Hasarlı ürün gelirse ne yapmalıyım?
Siparişiniz teslim edildiği zaman kırık ya da hasarlı ürün teslim almanız halinde firmamız sorunu en hızlı şekilde çözmekle yükümlüdür.
ÖDEME
Ödeme şekilleri nelerdir?
Ödemelerinizi iki şekilde yapabilirsiniz:
- Kredi / banka kartı ile ödeme
- Havale / Eft ile ödeme : Havale, eft ile ödeme yaparken açıklama kısmına sipariş numaranızı yazmayı unutmayınız. Ödeme gerçekleştirdikten sonra dekontu bize iletmeniz siparişinizi hızlandıracaktır.
Bankanız kampanyalar düzenleyerek sizin seçtiğiniz taksit adedinin daha üzerinde bir taksit adedi uygulayabilir. Taksit öteleme gibi hizmetler sunabilir. Bu tür kampanyalar bankanızın inisiyatifindedir.
Hesap numaralarımıza aşağıdaki tablodan ulaşabilirsiniz.
ALICI: FORSİT OFİS SİSTEMLERİ İNŞ. SAN. TİC. LTD. ŞTİ.
BANKA: GARANTİ BANKASI ÇAĞLAYAN ŞUBESİ
HESAP NO: 629 58 44
ŞUBE: 403
İBAN: TR38 0006 2000 4030 0006 2958 44
Taksitli ödeme yapabiliyor muyum?
Sitemizden yapılan alışverişlerde anlaşmalı bankalarımız üzerinden belirtilen taksitleri tercih ederek satın almanızı tamamlayabilirsiniz. Vade farkına 9 takside kadar seçeneğimiz mevcuttur.
Kapıda ödeme mevcut mu?
Kapıda ödeme sistemimiz bulunmamaktadır. Ödemelerinizi havale, eft ya da kredi kartı ile gerçekleştirebilirsiniz.
Kredi kartı bilgilerini vermem güvenli mi?
Forsit, Online Mağaza SSL SERTİFİKASI’na sahiptir ve ETBİS’e kayıtlıdır. Gönül rahatlığıyla sitemizden alışveriş yapabilirsiniz.